Berta Sándor

Mindenkit el akar érni a Twitter

Dick Costolo, a Twitter vezérigazgatója egy befektetői konferencián elismerte, hogy javítani kell a szolgáltatás felhasználói tapasztalatain, ahhoz, hogy új tagokat szerezzenek, illetve megtartsák a jelenlegi tagjaikat.

A menedzser kijelentette, hogy még sokat tehetnek a felhasználói élmény jelentős mértékű javításáért. Meggyőződésük, hogy az általuk végrehajtott változtatások hatékonyak lesznek. Alapvető módosításokra viszont nincs semmi szükség, mert nem hiszik, hogy a platform alapvető tulajdonságai közül bármin is változtatniuk kellene. Egyszerűen csak jobbá kell tenniük a Twittert.


Lelassult a felhasználói létszám bővülése

Costolo különösen fontosnak nevezte, hogy az új tagok számára megkönnyítsék a hozzáférést és emellett a szolgáltatást a mobil készülékeken is könnyen lehessen használni. A legutóbbi negyedéves jelentésből kiderült, hogy a havonta aktív tagok 76 százaléka mobil eszközről használja a Twittert. Ahhoz, hogy még több embert köthessenek magukhoz, szükség van arra, hogy mobil környezetben is a kezdettől jók legyenek a felhasználói tapasztalatok.

A cégvezető számos célt fogalmazott meg az idei évre. Ezek közül az első, hogy még több embert érjenek el és további befektetésekre is szükség lesz ahhoz, hogy a Twitter még jobb eszközzé váljon. A távlati célok között szerepelhet a különböző tartalmak nem csupán időrendben, hanem témánként való csoportosítása. Costolo végül hangsúlyozta: az alapvető céljaik egyike, hogy mindenkit elérjenek. Idén arra koncentrálnak, hogy egy olyan Twittert hozzanak létre, ami bárki számára használható és értékes.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)