SG.hu
Sikeres külföldön a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. 2013-as árbevétele elérte az 1 milliárd forintot, ehhez hozzájárult a vállalat külföldi piacokra fókuszáló Key-Soft üzletágának produktivitása is.
A cég közleménye szerint 2011 óta több mint 50 országból töltötték már le a Kulcs-Soft termékeit, emellett a vállalat ma tíz célországra irányuló aktív weblappal is rendelkezik. 2013. év elejétől a cég Key-Soft üzletágának kiemelt célpiacaként elsősorban Romániát és Szlovákiát választották, további tevékenységeivel pedig az angol és az orosz nyelvterületű piacokra fókuszált, ezen piacok termékbevezetéseit készítette elő.
A sajtóanyag szerint a 2013-as évben magas konverziót eredményezett a demóletöltésekből történő értékesítés, az év eleji adatokhoz képest ez a szám Szlovákiában 38,5 %, Romániában 270 %-os növekedést hozott. A licencek számában is ez a tendencia mutatkozott, ugyanezen időszakra vonatkoztatva, 44,7%-kal emelkedett. A tavalyi év fejlesztési szempontból is releváns volt a Key-Soft számára, egy új online számlázó és készletkezelő megoldással folytatták tevékenységüket az év második felében. Az Online Invoicing Software elnevezésű terméküket technológiai, funkcionális és dizájn szempontból is kimagaslónak nevezik, ezen kívül a naprakész lokalizációk lefejlesztésével a vállalat hatalmas lépést tett meg a külföldi piacokon történő hosszú távú megerősödésben.
Az év végére mind a román, mind a szlovák piacon megjelent az összetett igényeket kielégítő, webáruházzal integrált ügyviteli megoldásuk is. Várhatóan ez a piaci célcsoportjuk újrarendeződését eredményezi 2014. elejére.
A cég közleménye szerint 2011 óta több mint 50 országból töltötték már le a Kulcs-Soft termékeit, emellett a vállalat ma tíz célországra irányuló aktív weblappal is rendelkezik. 2013. év elejétől a cég Key-Soft üzletágának kiemelt célpiacaként elsősorban Romániát és Szlovákiát választották, további tevékenységeivel pedig az angol és az orosz nyelvterületű piacokra fókuszált, ezen piacok termékbevezetéseit készítette elő.
A sajtóanyag szerint a 2013-as évben magas konverziót eredményezett a demóletöltésekből történő értékesítés, az év eleji adatokhoz képest ez a szám Szlovákiában 38,5 %, Romániában 270 %-os növekedést hozott. A licencek számában is ez a tendencia mutatkozott, ugyanezen időszakra vonatkoztatva, 44,7%-kal emelkedett. A tavalyi év fejlesztési szempontból is releváns volt a Key-Soft számára, egy új online számlázó és készletkezelő megoldással folytatták tevékenységüket az év második felében. Az Online Invoicing Software elnevezésű terméküket technológiai, funkcionális és dizájn szempontból is kimagaslónak nevezik, ezen kívül a naprakész lokalizációk lefejlesztésével a vállalat hatalmas lépést tett meg a külföldi piacokon történő hosszú távú megerősödésben.
Az év végére mind a román, mind a szlovák piacon megjelent az összetett igényeket kielégítő, webáruházzal integrált ügyviteli megoldásuk is. Várhatóan ez a piaci célcsoportjuk újrarendeződését eredményezi 2014. elejére.