SG.hu

Ismét átdolgozást kap a Warcraft I és II

A Blizzard kiadta a Warcraft Remastered Battle Chest-et, amely a Warcraft I és II valós idejű stratégiai klasszikusok remastereit gyűjti össze, valamint a Warcraft III: Reforged 2.0-s frissítését tartalmazza. A cég a Warcraft mai 30. évfordulós Anniversary Direct livestream során jelentette be a gyűjteményt, amely 39,99 dollárba kerül a Battle.net-en.

Az első két játékot ugyanúgy frissítették, mint a Starcraftot 2017-ben: az eredeti játék sprite-okat és pályákat részletesebb, nagy felbontású grafikákra cserélték. A gyűjtemény Battle.net áruházi oldala szerint mindkét játék „frissített életminőségi funkciókat is kapott a modernkori használathoz”. Míg a harmadik játék Macen is támogatott, addig az első kettő csak PC-n érhető el.

A Warcraft III: Reforged 2.0 úgy néz ki, mintha a cég megpróbálná jóvátenni a 2020-as, széles körben elítélt remastert, a Warcraft III: Reforged-et, amely annyira rosszra sikeredett, hogy a cég kérdés nélküli, automatikus visszatérítési politikát vezetett be. A Blizzard szerint frissített környezeteket és „teljesen testreszabható látványvilágot” kapott, valamint lehetőség van a játék eredeti grafikájával, nagyobb felbontásban játszani. A három játék külön-külön is beszerezhető. A Blizzard 9,99 dollárt kér a Warcraft I-ért: Remasteredért, 14,99 dollárt a Warcraft II: Remasteredért és 29,99 dollárt a Warcraft III: Reforgedért.


A remasterek mellett a Blizzard bejelentette a 2025. januári Hearthstone / StarCraft crossover-t is, amely a „Heroes of StarCraft” névre hallgat és a StarCraft köré összpontosul. (Tehát nem egy új StarCraft játékról van szó, de a Blizzard legalább megemlítette a sorozatot). A Blizzard frissítette a World Of Warcraftot is, jött egy új dungeon a modern verzióhoz, és a Mists of Pandaria egy olyan verziója a WoW Classichoz, ami hasonlít a 2012-es bővítéshez. A Warcraft Rumble december 10-én indul bétában PC-n.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • CommieSlayer #2
    Általában amíg a csapat csak nerd-ekből áll, akik maguk is szeretik a játékokat és a létszámuk nem éri el a 20-30 főt, addig ontják magukból a játékokat és a jobbnál jobb ötleteket. Aztán sikeresek lesznek, a cég növekedni kezd és bejön a döntéshozatalba X rétegnyi menedzsment, HR, diversity hire, konzultáns cégek meg részvényesek és utána ott minden lesz csak kreativitás nem.
    Ez ellen úgy lehet védekezni, hogy a cég tudatosan alacsonyan tartja a létszámot, nem vesz fel bürokratákat és nem megy ki a részvénypiacra. Persze ezzel fel kell adnia sokmindent, de cserébe továbbra is termékeny és szerethető marad.
  • Caro #1
    Blizzard - ugyabból a három játékból élünk 30 éve.
    Hihetetlen, hogy a 90-es években volt ott egy csapat, ami akkorát alkotott, aztán mára hova süllyedt.
    Remélem ezekbe is tettek egy Chrome-ot, széttúrva a régi engine-t. Na mindegy, szerencsére a CD-s változat még megvan, legalábbis a WC III-ból.
    Szerencsére GOG-ról még nem vetették le az eredetiket sem.