SG.hu

Emberi ügyfél­szolgálatost hív a Google legújabb funkciója

A Google egy új funkciót tesztel, amely az Ön nevében hívást kezdeményez egy vállalkozáshoz, várakoztat, majd amint elérhetővé válik egy élő képviselő, jelzi azt - erősítette meg a vállalat.

Érdekes funkciót tesztel a Google az Egyesült Államokban, mely egyben az MI-technológia határait is jelzi. Mert míg a cégek azért küzdenek, hogy minél lejjebb szorítsák a költségeket, és ebben az ügyfélszolgálatosok elbocsátása fontos eszköz, addig az emberek nem feltétlen vágynak arra, hogy gépekkel beszélgessenek. A "Talk to a Live Rep" (Beszélj egy élő képviselővel) elnevezésű új funkcióval a felhasználóknak nem kell többé számtalan percet, néha órákat várakozniuk mindenféle liftzenét hallgatva, hogy megpróbáljanak összekapcsolódni egy ügyfélszolgálati ügyintézővel. A vállalat szerint a funkció már elérhető angol nyelven azok számára, akik az Egyesült Államokban csatlakoztak a Search Labs programhoz, amely a társaság korai fázisú élményekkel kísérletező felhasználóknak szóló programja. A funkció az Android és iOS rendszerű Google-alkalmazásban, valamint az asztali Chrome-ban működik.

Bár a Talk to a Live Rep hasonló a Pixel telefonok "Hold for Me" (Tartsd nekem) funkciójához, a Google szerint van néhány különbség - bár a mögöttes technológia egy része ugyanaz, a Talk to a Live Rep egy lépéssel tovább megy. A funkcióval a Google rendszerei navigálnak a cég menüjében, majd visszahívják Önt, amikor egy ügyfélszolgálati ügyintéző elérhető. A "Tartsd nekem" csak akkor aktiválható, ha már várakoztatva van az ügyfél, és arra vár, hogy az ügyfélszolgálat embert kapcsoljon. Ráadásul míg előbbinél csak a Pixel telefonok támogatottak, a "Beszélj élő képviselővel" minden eszközön elérhető. Mivel a Talk to a Live Rep megkérdezi a hívás okát, az ügyfélszolgálati munkatárs már tudja, hogy valaki miért hívja a vállalatot, így a folyamatból egy újabb lépcsőfokot kiiktatva.


Persze egyes vállalkozások már kínálnak visszahívási lehetőséget, de a Talk to a Live Rep (Beszélj egy élő képviselővel) proaktív, így nem kell az egész folyamaton végigmenni. Egy vállalat ügyfélszolgálati számára rákeresve a Google megjeleníti a "Híváskérés" gombot, ha a vállalkozás támogatja ezt. Onnan ki kell választani a hívás okát, a Google ezután SMS-frissítéseket küld az előrehaladásról, majd amint egy ügyfélszolgálati munkatárs elérhetővé válik, az felhív minket. A funkció jelenleg néhány légitársaság, telekommunikációs cég, kiskereskedő, biztosító és egyéb szolgáltatás esetében érhető el. A támogatott vállalkozások közé tartozik az Alaska Airlines, Delta Airlines, JetBlue, Best Buy, Costco, Walmart, Boost Mobile, Samsung, ADT, Instacart, UPS, Zelle, State Farm és mások.

Mint minden más kísérleti funkció esetében, itt sem lehet tudni, hogy a Talk to a Live Rep eléri a szélesebb közönséget.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!