Szekeres Viktor

A kopott, rajzolt lett a legjobb Five Nights at Freddy's-plakát

Nemsokára kimaxolja a bevételét az év legsikeresebb játékadaptációja.

Hol vannak már azok az idők, amikor a játékadaptációk bukásra voltak ítélve?! Idén a Five Nights at Freddy's remekül megmutatta, hogy mire képes egy IP, ha okos kampányt építenek köré: a nézők Amerikában konkréten úgyis elmentek a filmre a mozikba, hogy az otthon is azonnal elérhetővé vált egy potom áron, olcsóbban, mint a mozikban.

A gyártó egyik jó húzása a film kapcsán az volt, hogy nem ült a remek nyitány után a babérjain, hanem utólag is adott ki hozzá reklámanyagokat, mint például a lenti, különlegesnek mondható plakátot, ami biztos, hogy sok rajongót boldogít ma is. A film lassacskán ki is fut a mozikból, így számot lehet vetni, hogy Amerikában a 80 milliós start után 137 millió dollárig jutott el (nagyon beszédes szám, ami remekül mutatja, hogy milyen fontos egy kampány: a film bevételének bőven több, mint 50%-át érte el az első 3 napon, amikor az emberek még nem a kritikák, hanem csakis a reklám alapján ítélnek), a világ többi részén pedig 154 millióig.


Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!