SG.hu
Táblagépekre és hajtogatható eszközökre optimalizál a TikTok
A TikTok frissítése javítja az alkalmazás élményét a nézők számára a táblagépeken és az összecsukható eszközökön - jelentette be a vállalat. A vállalat szerint az alkalmazás mostantól jobban optimalizált a nagyobb képernyőkre, a nézők mostantól tisztább videótovábbítást, egyszerűsített navigációs sávokat és kezelhetőséget tapasztalhatnak.
Az új frissítéssel a TikTok szerint a felhasználók egy kifinomult videó feedet láthatnak, amely "a tartalmakat fokozott tisztasággal mutatja be". A felhasználók mostantól a képernyő tetején és alján is navigációs sávokat láthatnak, hogy könnyedén hozzáférjenek az alkalmazás funkcióihoz és lapjaihoz. Az alkalmazás mostantól fektetve és állítva (portré tájolásban) is működik. A mai bejelentés egy évvel azután érkezett, hogy a TikTok világszerte tesztelni kezdte a vízszintes, teljes képernyős módot mobilon. A nagyobb készülékeken történő tájképi mód bevezetésével a TikTok még inkább a YouTube területére hatol, amit a hosszabb videók támogatásával már eddig is megtett.
Mivel a TikTok már jó ideje támogatja a hosszú formátumú tartalmakat, a vállalat számára logikus, hogy javítsa a nézési élményt azon felhasználók számára, akik például főzési bemutatókat és szépségápolási oktatóanyagokat néznek a táblagépükön. A vállalat valószínűleg azt reméli, hogy az új mód meggyőzi majd azokat az embereket, akik általában a YouTube-ot nézik a táblagépükön, hogy inkább a TikTok-on töltsék az idejüket. "Bár a legtöbben már ismerik és szeretik a TikTokot a mobilkészülékeiken, tudjuk, hogy sokan nagyobb képernyőkön és összecsukható eszközökön érik el" - írta a vállalat egy blogbejegyzésben. "Akár a legújabb főzési trendeket nézik, akár a legfrissebb focimeccsek csúcspontjait keresik, örömmel osztjuk meg velük, hogy a TikTok mostantól jobban optimalizált a táblagépekre és az összecsukható kütyükre.
Érdemes megjegyezni, hogy a TikTok összecsukható eszközökre és táblagépekre való optimalizálása azért történt, mert az egyik fő versenytársnak, az Instagramnak még mindig nincs iPad-alkalmazása. Azzal, hogy a TikTok frissítéseket vezet be az alkalmazás nagyobb eszközökön való élményeihez, képes túllépni a mobiltelefonos megközelítésen egy olyan időszakban, amikor a konkurencia nagyon le van maradva.
Az új frissítéssel a TikTok szerint a felhasználók egy kifinomult videó feedet láthatnak, amely "a tartalmakat fokozott tisztasággal mutatja be". A felhasználók mostantól a képernyő tetején és alján is navigációs sávokat láthatnak, hogy könnyedén hozzáférjenek az alkalmazás funkcióihoz és lapjaihoz. Az alkalmazás mostantól fektetve és állítva (portré tájolásban) is működik. A mai bejelentés egy évvel azután érkezett, hogy a TikTok világszerte tesztelni kezdte a vízszintes, teljes képernyős módot mobilon. A nagyobb készülékeken történő tájképi mód bevezetésével a TikTok még inkább a YouTube területére hatol, amit a hosszabb videók támogatásával már eddig is megtett.
Mivel a TikTok már jó ideje támogatja a hosszú formátumú tartalmakat, a vállalat számára logikus, hogy javítsa a nézési élményt azon felhasználók számára, akik például főzési bemutatókat és szépségápolási oktatóanyagokat néznek a táblagépükön. A vállalat valószínűleg azt reméli, hogy az új mód meggyőzi majd azokat az embereket, akik általában a YouTube-ot nézik a táblagépükön, hogy inkább a TikTok-on töltsék az idejüket. "Bár a legtöbben már ismerik és szeretik a TikTokot a mobilkészülékeiken, tudjuk, hogy sokan nagyobb képernyőkön és összecsukható eszközökön érik el" - írta a vállalat egy blogbejegyzésben. "Akár a legújabb főzési trendeket nézik, akár a legfrissebb focimeccsek csúcspontjait keresik, örömmel osztjuk meg velük, hogy a TikTok mostantól jobban optimalizált a táblagépekre és az összecsukható kütyükre.
Érdemes megjegyezni, hogy a TikTok összecsukható eszközökre és táblagépekre való optimalizálása azért történt, mert az egyik fő versenytársnak, az Instagramnak még mindig nincs iPad-alkalmazása. Azzal, hogy a TikTok frissítéseket vezet be az alkalmazás nagyobb eszközökön való élményeihez, képes túllépni a mobiltelefonos megközelítésen egy olyan időszakban, amikor a konkurencia nagyon le van maradva.