SG.hu
Hírekkel teli honlap lehet a Google.com
A mobilalkalmazásban már most is van hírfolyam, az asztali verzió ezzel a Bing és a Yahoo példáját követné.
A Google azon gondolkodik, hogy végrehajtson-e nagyobb változtatásokat a honlapján. A legutóbbi kísérletben a teljesen fehér oldalt időjárást, sporteredményeket és egyéb fontos dolgokat mutató infókártyákkal töltötték meg, de az indiai kísérlet sokkal nagyobb hangsúlyt fektet a hírekre. A cég a csak a Google logót, egy keresőmezőt és néhány gombot tartalmazó kezdőlap helyett a Google mobilalkalmazáson megjelenő "Discover" hírfolyamot másolná le. Az indiai hírfolyam jobb oldalán sporteredmények, részvények és az időjárás szerepelnek. A változtatással a Google sokkal inkább hasonlíthat majd a Bingre és a Yahoo-ra.
A Google szóvivője, Lara Levin megerősítette az Indiában zajló teszt tényét. A keresőóriás már korábban is kísérletezett asztali honlapjával: tavaly a cég egy sor widget-szerű kártyát tesztelt itt, amelyek híreket, időjárás-előrejelzést és tőzsdei információk keverékét mutatták. Akárcsak a tavalyi infokártya-kísérlet, lehetséges, hogy az indiai honlap-teszt sem vezet majd sehová, és talán soha nem is kerül széles körben bevezetésre. Ha mégis elindul, akkor is csak egy opcionális beállítás vagy alternatív mód lehet a Google.com-on, a hagyományos fehér oldal továbbra is választható marad. Valamikor régen a Google így működött az iGoogle-lal, ahol a Google kezdőlapját különböző hírekkel, időjárással és tőzsdei widgetekkel lehetett testre szabni.
A Google hagyományos felületének egyszerűsége feleslegessé vált azóta, hogy több mint egy évtizede lehetséges közvetlenül a böngésző címsorából keresést indítani. Nagyon furcsa az is, hogy a mobilalkalmazás és az asztali weboldal most ennyire eltér egymástól. Ha a Discover-nek van valamilyen üzleti oka arra, hogy a Google mobilalkalmazásán létezzen, akkor ugyanennek az indoklásnak a Google.com-ra is vonatkoznia kellene.
A Google azon gondolkodik, hogy végrehajtson-e nagyobb változtatásokat a honlapján. A legutóbbi kísérletben a teljesen fehér oldalt időjárást, sporteredményeket és egyéb fontos dolgokat mutató infókártyákkal töltötték meg, de az indiai kísérlet sokkal nagyobb hangsúlyt fektet a hírekre. A cég a csak a Google logót, egy keresőmezőt és néhány gombot tartalmazó kezdőlap helyett a Google mobilalkalmazáson megjelenő "Discover" hírfolyamot másolná le. Az indiai hírfolyam jobb oldalán sporteredmények, részvények és az időjárás szerepelnek. A változtatással a Google sokkal inkább hasonlíthat majd a Bingre és a Yahoo-ra.
A Google szóvivője, Lara Levin megerősítette az Indiában zajló teszt tényét. A keresőóriás már korábban is kísérletezett asztali honlapjával: tavaly a cég egy sor widget-szerű kártyát tesztelt itt, amelyek híreket, időjárás-előrejelzést és tőzsdei információk keverékét mutatták. Akárcsak a tavalyi infokártya-kísérlet, lehetséges, hogy az indiai honlap-teszt sem vezet majd sehová, és talán soha nem is kerül széles körben bevezetésre. Ha mégis elindul, akkor is csak egy opcionális beállítás vagy alternatív mód lehet a Google.com-on, a hagyományos fehér oldal továbbra is választható marad. Valamikor régen a Google így működött az iGoogle-lal, ahol a Google kezdőlapját különböző hírekkel, időjárással és tőzsdei widgetekkel lehetett testre szabni.
A Google hagyományos felületének egyszerűsége feleslegessé vált azóta, hogy több mint egy évtizede lehetséges közvetlenül a böngésző címsorából keresést indítani. Nagyon furcsa az is, hogy a mobilalkalmazás és az asztali weboldal most ennyire eltér egymástól. Ha a Discover-nek van valamilyen üzleti oka arra, hogy a Google mobilalkalmazásán létezzen, akkor ugyanennek az indoklásnak a Google.com-ra is vonatkoznia kellene.