SG.hu

Tévészolgáltatást indít a Yettel

Mobilhálózatra épülő otthoni internetszolgáltatást indított a Yettel amellyel akár 93+3 tévécsatorna adása követhető TV-készüléken és mobilon is.

A február közepén nyílt tesztidőszakkal elstartolt, és most promócióval támogatva is elinduló szolgáltatást a felhasználók túlnyomó többsége minden nap elindította, összesen több mint 4,5 millió alkalommal. Eddig összesen 2,2 millió órát tévéztek a Yettel TV felhasználói, ami 5,9 millió gigabájt adatforgalmat jelent - jelentette be a cég sajtótájékoztatóján Szafonov Olga kereskedelmi igazgató. A legtöbb időt hétköznap esténként, hétvégente, valamint a népszerű sportesemények idején töltöttek tévézéssel.

A szolgáltatás ötvözni kívánja a kábeltévézés és az online streamingplatformok előnyeit, tematikus ajánlók és műsorújság segíti a felhasználókat. Több platformon is nézhető – akár otthon, akár út közben, vagy a nyaralóban. Az otthoni TV-készülékhez a Yettel által biztosított, Android TV alapokra épülő TV Box-szal csatlakoztatható, amivel az arra alkalmas televíziók ’felokosíthatók’, vagyis appok, játékok és Google-szolgáltatások is használhatók rajta. A szolgáltatás okostelefonon és tableten a Yettel TV alkalmazásban használható, számítógépen webes felületről érhető el, és az okostévés alkalmazások is folyamatosan érkeznek.


A Yettel TV-ben meghatározott csatornák esetében az adás előre- és visszatekerhető, 7 napig visszanézhető, illetve rögzíthető és akár 30 napig is megnézhető. A szolgáltató adatai szerint a tartalomfogyasztást a lineáris tévézés dominálja: a tesztidőszakban a felhasználók 88%-a élőben nézte a Yettel TV adásait, 12% pedig felvételről tekintett meg egy-egy tartalmat. A legnézettebb csatornák toplistáján főként a hazai kereskedelmi adók és a mozis csatornák szerepelnek; ábécé-sorrendben a következők: Comedy Central, Cool, Film+, HBO2, M1, M4 Sport, Mozi+, RTL, Sorozat+, TV2.

Nemanja Zilovic, kereskedelmi vezérigazgató-helyettes elmondta, hogy a felhasználók túlnyomó többsége (kb. 90%) a tesztidőszakban TV-készüléken használta a szolgáltatást, amit az Androidos mobilok, a PC, az iPhone, valamint az Android tabletek követnek. Élőben az elmúlt hét adatai alapján leginkább hazai és amerikai gyártású sorozatokat, hazai vetélkedőket, reality-ket és showműsorokat, illetve hírműsorokat néztek a felhasználók. A felvételről nézett tartalmak esetében már előkelő helyet foglalnak el a gyerektartalmak: az elmúlt héten tízből három rögzített adás kifejezetten gyerekeknek szólt. A Yettel TV-t OtthonNet és OtthonNet Pro tarifákkal, vagy lakossági számlás hangalapú tarifákkal együtt lehet igénybe venni összesen 3 csomagban, és a csomagok között bármikor lehet váltani, akár egy sorozat vagy bajnokság kedvéért.

A Yettel Magyarország Zrt. 2021-hez képest 8 százalékkal magasabb, 211 milliárd forintos bevétellel zárt tavaly. A távközlési szolgáltató vállalat a 2021-esnél 11 százalékkal kisebb, 42,2 milliárd forintos eredményt ért el tavaly, különadó nélkül viszont 49,5 milliárd forinttal zárt volna. A Yettel mobilhálózata 2022-ben több mint 370 millió gigabájt adatforgalmat szolgált ki, a vállalat csaknem 3,1 millió előfizetővel rendelkezik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!