Berta Sándor
7-9 dollárért jön a Netflix reklámos előfizetési csomagja
Az új konstrukció nem lesz olcsó.
Májusban kiszivárgott, hogy az előfizetői szám csökkenése a menedzsmentet a hirdetésekkel finanszírozott előfizetéssel kapcsolatos tervei előrébb hozására kényszerítette, majd júliusban kiderült, hogy a társaság számos filmstúdió, köztük a Paramount Pictures Studios, a Sony Pictures Enterntainment Inc., a Universal Pictures és a Warner Bros. Enterntainment képviselőivel folytat tárgyalásokat azért, hogy be tudja az új konstrukciót. Nemrég pedig ismertté vált, hogy kimarad a letöltési lehetőség a Netflix hirdetéses előfizetési csomagjából.
Most a Bloomberg arról számolt be, hogy az új konstrukció havi 7 és 9 dollár közötti összegbe fog kerülni, vagyis a mostani csomagoknál kevesebbe kerül majd, de nem lesz majd olcsónak nevezhető. Jelenleg a legolcsóbb Netflix-előfizetés az Amerikai Egyesült Államokban havonta 10 dollárba kerül. Ez azonban egyetlen készülékre korlátozódik és csak alacsony, 480p (SD) minőségben biztosítja a filmek és a filmsorozatok megtekintésének a lehetőségét.
Az egyelőre nem világos, hogy mi lesz a helyzet a hirdetésekkel támogatott előfizetéssel. A Netflixnek mindenesetre többet kellene nyújtania a minőség és a megosztás területén, ha azt akarja, hogy az új előfizetés bárki számára elfogadható legyen. Különösen úgy, hogy a csomagot letöltési és kínálati korlátozások fogják jellemezni. Amennyiben az új konstrukció sikeres lesz, akkor a társaság a külső tartalmakat tarthatja fenn a drágább előfizetések számára.
A stream-szolgáltató egyébként jelenleg úgy számol, hogy az új előfizetéses csomagban egy órából négy perc lesz hirdetés.
Májusban kiszivárgott, hogy az előfizetői szám csökkenése a menedzsmentet a hirdetésekkel finanszírozott előfizetéssel kapcsolatos tervei előrébb hozására kényszerítette, majd júliusban kiderült, hogy a társaság számos filmstúdió, köztük a Paramount Pictures Studios, a Sony Pictures Enterntainment Inc., a Universal Pictures és a Warner Bros. Enterntainment képviselőivel folytat tárgyalásokat azért, hogy be tudja az új konstrukciót. Nemrég pedig ismertté vált, hogy kimarad a letöltési lehetőség a Netflix hirdetéses előfizetési csomagjából.
Most a Bloomberg arról számolt be, hogy az új konstrukció havi 7 és 9 dollár közötti összegbe fog kerülni, vagyis a mostani csomagoknál kevesebbe kerül majd, de nem lesz majd olcsónak nevezhető. Jelenleg a legolcsóbb Netflix-előfizetés az Amerikai Egyesült Államokban havonta 10 dollárba kerül. Ez azonban egyetlen készülékre korlátozódik és csak alacsony, 480p (SD) minőségben biztosítja a filmek és a filmsorozatok megtekintésének a lehetőségét.
Az egyelőre nem világos, hogy mi lesz a helyzet a hirdetésekkel támogatott előfizetéssel. A Netflixnek mindenesetre többet kellene nyújtania a minőség és a megosztás területén, ha azt akarja, hogy az új előfizetés bárki számára elfogadható legyen. Különösen úgy, hogy a csomagot letöltési és kínálati korlátozások fogják jellemezni. Amennyiben az új konstrukció sikeres lesz, akkor a társaság a külső tartalmakat tarthatja fenn a drágább előfizetések számára.
A stream-szolgáltató egyébként jelenleg úgy számol, hogy az új előfizetéses csomagban egy órából négy perc lesz hirdetés.