Berta Sándor
Eltűnik a BlackBerry név?
Eldőlt, hogy a cég utolsó termékötletéből sem lesz semmi.
Az év elején az OnwardMobility még rendkívül pozitívan nyilatkozott az 5G BlackBerry nevű projektről, amely az egykor szebb napokat látott vállalat utolsó jelentős készüléke lehetett volna, azonban mostanáig semmilyen frissítés nem jelent meg a program pillanatnyi helyzetével kapcsolatban. Sőt, több forrás is azt erősítette meg, hogy az elképzelés már biztosan nem fog megvalósulni. Mindez azt jelenti, hogy nem jelenik meg több BlackBerry okostelefon vagy más készülék a piacon. Emellett a vállalat távol tartja magát a márka licencelésétől is.
Az AndroidPolice most arról számolt be, hogy Kevin Michaluk, a CrackBerry alapítója bejelentette, hogy végérvényesen elbuktak a BlackBerry név licencelésével kapcsolatos kísérletek, amelyek célpontja az OnwardMobility volt. Bár Michaluk nem árulta el a konkrét hírforrásait, de az AndroidPolice megerősítette az információk hitelességét.
Ennek tükrében az utolsó esély is elúszott a BlackBerry számára, hogy megmaradjon a piacon. A vállalat helyzete amúgy sem volt egyszerű, miután január 31-én bejelentette, hogy a nem fő üzleti tevékenységéhez kapcsolódó összes szabadalmát eladja 600 millió dollárért a Catapult nevű társaságnak. Emellett kiszivárogtak olyan hírek is, hogy a gyártás a beszállítói láncban tapasztalható problémák miatt amúgy is nehézkes lenne.
Az év elején az OnwardMobility még rendkívül pozitívan nyilatkozott az 5G BlackBerry nevű projektről, amely az egykor szebb napokat látott vállalat utolsó jelentős készüléke lehetett volna, azonban mostanáig semmilyen frissítés nem jelent meg a program pillanatnyi helyzetével kapcsolatban. Sőt, több forrás is azt erősítette meg, hogy az elképzelés már biztosan nem fog megvalósulni. Mindez azt jelenti, hogy nem jelenik meg több BlackBerry okostelefon vagy más készülék a piacon. Emellett a vállalat távol tartja magát a márka licencelésétől is.
Az AndroidPolice most arról számolt be, hogy Kevin Michaluk, a CrackBerry alapítója bejelentette, hogy végérvényesen elbuktak a BlackBerry név licencelésével kapcsolatos kísérletek, amelyek célpontja az OnwardMobility volt. Bár Michaluk nem árulta el a konkrét hírforrásait, de az AndroidPolice megerősítette az információk hitelességét.
Ennek tükrében az utolsó esély is elúszott a BlackBerry számára, hogy megmaradjon a piacon. A vállalat helyzete amúgy sem volt egyszerű, miután január 31-én bejelentette, hogy a nem fő üzleti tevékenységéhez kapcsolódó összes szabadalmát eladja 600 millió dollárért a Catapult nevű társaságnak. Emellett kiszivárogtak olyan hírek is, hogy a gyártás a beszállítói láncban tapasztalható problémák miatt amúgy is nehézkes lenne.