Berta Sándor
Új funkciót kap a Firefox
A böngésző címsorában jelennek majd meg javaslatok és fontos eredmények, de akár reklámok is.
A Mozilla bemutatta a Firefox Suggest nevű új funkcióját, amelynek segítségével a szoftver már a címek begépelésekor találatokat fog megjeleníteni. A szervezet közölte, hogy a megoldás megbízható útmutatóként szolgál majd egy a jelenleginél jobb web számára, s fontos információkhoz és honlapokhoz biztosít majd hozzáférést, amelyek segíthetnek az embereknek a céljaik elérésében.
Az új funkció alapja egy kibővített címsor, amely már most is lehetővé teszi az egyszerűbb és közvetlen kereséseket, valamint akár a megnyitott lapok és a böngészési előzmények is átkutathatók a segítségével. A Suggest még ennél is tovább megy majd, mert az adott keresésre adott, különböző forrásokból beszerzett fontos válaszokat is meg fogja jeleníteni. A lehetséges források lehetnek a Wikipédia-bejegyzések, a Pocket szolgáltatásból származó szöveges anyagok vagy tesztek. Lehetnek szponzorált tartalmak, de kizárólag megbízható partnerektől és szervezetektől.
A funkciót először az Amerikai Egyesült Államokban teszteli a Mozilla. Az adatfelhasználással, a háttérben lévő szolgáltatással és más egyéb dolgokkal kapcsolatos tudnivalókat a cég egy külön dokumentumban foglalta össze.
A Mozilla bemutatta a Firefox Suggest nevű új funkcióját, amelynek segítségével a szoftver már a címek begépelésekor találatokat fog megjeleníteni. A szervezet közölte, hogy a megoldás megbízható útmutatóként szolgál majd egy a jelenleginél jobb web számára, s fontos információkhoz és honlapokhoz biztosít majd hozzáférést, amelyek segíthetnek az embereknek a céljaik elérésében.
Az új funkció alapja egy kibővített címsor, amely már most is lehetővé teszi az egyszerűbb és közvetlen kereséseket, valamint akár a megnyitott lapok és a böngészési előzmények is átkutathatók a segítségével. A Suggest még ennél is tovább megy majd, mert az adott keresésre adott, különböző forrásokból beszerzett fontos válaszokat is meg fogja jeleníteni. A lehetséges források lehetnek a Wikipédia-bejegyzések, a Pocket szolgáltatásból származó szöveges anyagok vagy tesztek. Lehetnek szponzorált tartalmak, de kizárólag megbízható partnerektől és szervezetektől.
A funkciót először az Amerikai Egyesült Államokban teszteli a Mozilla. Az adatfelhasználással, a háttérben lévő szolgáltatással és más egyéb dolgokkal kapcsolatos tudnivalókat a cég egy külön dokumentumban foglalta össze.