Berta Sándor
Kereskedelmi platformmá válhat a YouTube
A tartalomgyártók a jövőben megjelölhetnék a felvételeken a különböző termékeket.
A felhasználók a jövőben akár közvetlenül vásárolhatnak is majd a videomegosztó platformon, míg az influenszerek megjelölhetik azokat az árucikkeket, amelyek az anyagaikban szerepelnek. Ennek köszönhetően például a termékkicsomagolási tartalmak nézői azonnal meg is vásárolhatják az adott modellt, ha az a bemutató során megtetszett nekik.
A YouTube szóvivője megerősítette az információkat a Bloomberg gazdasági hírügynökségnek és közölte, hogy az elektronikus kereskedelmi funkciókat néhány csatorna bevonásával már jelenleg is tesztelik. A lényeg, hogy a felvételek készítői megtartanák az ellenőrzést abban a kérdésben, hogy milyen termékek jelenhetnek meg a videóikban. A hosszú távú cél az, hogy a YouTube egy nagy elektronikus kereskedelmi platform legyen, amelyen az emberek minden olyasmit megvásárolhatnak, amit látnak.
Ezzel párhuzamosan a társaság azt is tervezi, hogy együttműködik a Shopify nevű e-kereskedelmi alkalmazással, amelyet összekötne az oldallal. Ez a két projekt is megerősíti azt, hogy a Google a közeljövőben szeretne a mostaninál sokkal erősebben az elektronikus kereskedelemre összpontosítani és ebben közrejátszik az is, hogy a koronavírus-járvány miatt erősen visszaestek a reklámbevételek, miközben az online kereskedelem virágzik. A jövőben a YouTube lehet a Google e-kereskedelmi ajánlatának a zászlóshajója, amely sikeresen felveheti a harcot az Amazonnal és a terület más meghatározó szereplőivel.
A felhasználók a jövőben akár közvetlenül vásárolhatnak is majd a videomegosztó platformon, míg az influenszerek megjelölhetik azokat az árucikkeket, amelyek az anyagaikban szerepelnek. Ennek köszönhetően például a termékkicsomagolási tartalmak nézői azonnal meg is vásárolhatják az adott modellt, ha az a bemutató során megtetszett nekik.
A YouTube szóvivője megerősítette az információkat a Bloomberg gazdasági hírügynökségnek és közölte, hogy az elektronikus kereskedelmi funkciókat néhány csatorna bevonásával már jelenleg is tesztelik. A lényeg, hogy a felvételek készítői megtartanák az ellenőrzést abban a kérdésben, hogy milyen termékek jelenhetnek meg a videóikban. A hosszú távú cél az, hogy a YouTube egy nagy elektronikus kereskedelmi platform legyen, amelyen az emberek minden olyasmit megvásárolhatnak, amit látnak.
Ezzel párhuzamosan a társaság azt is tervezi, hogy együttműködik a Shopify nevű e-kereskedelmi alkalmazással, amelyet összekötne az oldallal. Ez a két projekt is megerősíti azt, hogy a Google a közeljövőben szeretne a mostaninál sokkal erősebben az elektronikus kereskedelemre összpontosítani és ebben közrejátszik az is, hogy a koronavírus-járvány miatt erősen visszaestek a reklámbevételek, miközben az online kereskedelem virágzik. A jövőben a YouTube lehet a Google e-kereskedelmi ajánlatának a zászlóshajója, amely sikeresen felveheti a harcot az Amazonnal és a terület más meghatározó szereplőivel.