SG.hu

Négyszeresére nőtt a hívások száma a Viberen

A Rakuten Viber növelte alapvető funkcióinak kapacitását, és számos új kezdeményezést indított az összetartozás és a pozitív hozzáállás jegyében a COVID-19 járvány globális kitörése óta. Ezek a fejlesztések és törekvések a használat kiugró növekedését eredményezték világszerte.

Az elmúlt hetekben a platform teljes egészén növekedett a felhasználás mértéke. A legnépszerűbb funkciók jelenleg a mindennapi kommunikációhoz kapcsolódnak – a csoportos üzenetek, illetve hívások a legkeresettebbek. Az elküldött csoportüzenetek száma 134%-kal emelkedett, és az átlagos Viber-felhasználó által fogadott csoporthívások száma az elmúlt két hétben 370%-kal nőtt.

A Community-kben (közösségekben) való részvétel átlagosan 78%-kal növekedett, leginkább az olyan kezdeményezésekkel, amelyek segítenek a járványhoz kötődő biztonsági eljárásokkal kapcsolatos értékes információk terjesztésében a Viber felhasználói bázisában.

A koronavírus-járvány kitörése óta:
  • a napi új, aktív Viber felhasználók száma 18%-kal nőtt (március hónapban)
  • az alkalmazásba naponta regisztráló új felhasználók száma 25%-kal növekedett
  • a felhasználók hosszabb ideig aktívak
  • a hívások időtartama 35%-kal nőtt
  • a felhasználók 75%-kal több videót küldenek
    A Viberen keresztüli hanghívásokon egyszerre résztvevők száma 5-ről 20-ra nőtt. A jelenlegi egészségügyi útmutatások fontosságát hirdetve, a WHO biztonsági utasításaival több millió ember számára küldött üzenetet a Viber - 22 nyelven. Annak érdekében, hogy az emberek megkülönböztethessék a koronavírusról szóló hamis híreket a valódi tényektől, a Viber hivatalos WHO botot indított, és együttműködik az Unicef U-Reports-szal, hogy valós idejű frissítéseket és információkat szolgáltasson a koronavírusról több nyelven.

    A COVID-19-ről szóló hivatalos információk terjesztése érdekében a Viber a helyi egészségügyi hatóságokkal együtt 12 országban indított hivatalos Community-ket, ahol a felhasználók hiteles és megbízható információkat kaphatnak a pandémiáról és az óvintézkedésekről. Az alkalmazás új, „Maradj otthon” matrica kampányt indított, hogy felhasználóit felvidítsa ezekben az embert próbáló időkben.
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!