Szekeres Viktor

A James Bond 25 új plakátja a film egyik akciójelenetére épül

Plakátot kapott a No Time To Die.

A James Bond-rajongókat a filmeket gyártó stúdió folyamatos reklámokkal bombázva emlékezteti arra, hogy nemsokára láthatják a No Time To Die-t, így semmiképp sem fogják elfelejteni megvásárolni a mozijegyet. Mondanunk sem kell, hogy az érdeklődés elég nagy, a film sikernek ígérkezik, a kérdés mindössze az, hogy jobban fog-e szerepelni, mint az előző epizód. Íme a legújabb plakát, amiről kiderül, hogy a film egyes részeit IMAX-kamerákkal forgatták, ami manapság nagyon ritkának számít, hiszen a gyártók rájöttek, hogy mindez nem szükséges ahhoz, hogy a filmeket eladják az IMAX-közönségnek.

A főszereplő ismét Daniel Craig lesz, akivel minden idők legsikeresebb James Bond-filmjei készültek el: a 2006-os Casino Royale Amerikában 167, a világ többi részén 432 millió dollár bevételt ért el, Két évvel később A Quantum csendje 168, illetve 418 millió dollárra volt jó az amerikai, illetve nemzetközi piacon. A két hasonló eredményt követően a Skyfall döbbenetesen nagyot kaszált, hiszen 2012-ben Amerikában 304 millióig jutott el, a világ többi részén pedig 804 millióig (máig sem érti senki a kiugró eredmény okait), majd a Spectre már kicsit visszább vett a tempóból, hiszen az amerikai bevételek pár százezer dollár híján még mindig nem érték el a 200 milliót, és nemzetközileg is csak nagyjából 680 millió dollárt hozott össze a film.


Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!