Berta Sándor

Reklámok által finanszírozott zenei ajánlatot tervez az Amazon

Hamarosan jöhet a társaság zenei stream-szolgáltatásának új verziója.

A Billboard értesülései alapján már húsvét előtt elérhető lesz majd az Amazon Music hirdetési bevételekből támogatott harmadik változata, amelyet a Spotify Free ellenfeléül szán a társaság. Amennyiben az információ igaznak bizonyul, akkor az Amazon három különböző zenei stream-szolgáltatást kínálhat majd a felhasználóknak. Az Amazon Music ingyenes változata mindenesetre sokkal kevesebb zeneszámhoz kínál majd hozzáférést, mint a Prime Music, amelyen keresztül az emberek több mint kétmillió dalt érhetnek el.

Az új kiadást az óriáscég az Echo okoshangszórókon keresztül értékesítené, de erről a konstrukcióról közelebbi információk még nem ismertek. Így azt sem lehet tudni, hogy az új ajánlat használható lesz-e például okostelefonokon vagy csak az Echo okoshangszórókon. Az Amazon egyébként egyik értesülést sem akarta kommentálni.

A Spotify Free működését szintén reklámokból finanszírozzák, de az minden zeneszámhoz hozzáférést biztosít, igaz, a zenei albumokat és számos lejátszási listát csak véletlenszerűen lehet meghallgatni. A Spotify ezáltal teszik nehezebbé az egyes dalok célzott lejátszását. Egyes lejátszási listák esetében ugyanakkor az elmúlt egy évben eltűnt ez korlátozás.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!