Szekeres Viktor

Hiába lett erősen közepes, a reklámok eladták a nézőknek az Üveget

Az Üveg, bár nem kezdett olyan jól, mint várták, sikeres lesz.

Ahhoz képest, hogy a Széttörve milyen kellemes meglepetés volt, a film folytatása, az Üveg már sokkal gyengébb lett, a közepes szintet is csak jó indulattal ütötte meg. Ennek ellenére a siker, legalábbis Amerikában nem marad el, hiszen a korábbi példák alapján pontosan tudni lehet, hogy a fogyasztókat a reklámok szokták inkább meggyőzni, mintsem a termék minősége.

Ennek megfelelően a film 16 millió dolláros bevételt produkált pénteken, ami az előrejelzések szerint 41 millió dollárt meghaladó hétvégi bevételt jelent, ami a hosszú hétvégére kivetítve 48 milliós lesz majd, hacsak egy nagyobb szombati csökkenést el nem szenved az alkotás. A közönség egyébként jobban reagált a végeredményre, mint a kritikusok, már a B-s CinemaScore, melyet az exit pollok alapján határoztak meg (és nagyjából 4-est jelent) ugyanúgy egy hajszálnyit csalódás, mint a bevétel.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zombee #2
    De azért leszólja azokat, akik az előzetes hatására néznek meg valamit. De hát ilyen cikkek után hogy lehetne más véleményére adni? :)
  • laci4321 #1
    Köszönjük ismét ezt a csodás cikket :) SG színvonalú.. :D

    Ismét sikerült a film megnézése nélkül leírni valami véleményt.

    Látsz kedves cikkíró 3 számot és le is írod egyszer a címben, hogy "erősen közepes", majd a szövegben már "a közepes szintet is csak jó indulattal". Tipikusan fogalmad sincs mit írj, csak legyen itt valami.

    A film egyébként jó volt. Hosszúra sikeredett, de őszintén nem tudom mit vennék ki, szóval jó így ahogy van. A lezárás pedig nagyszerű. Nézd meg légyszíves mielőtt írsz valamit ;)

    Ja és kérlek javítsd rögtön a legelső mondatot, mert csak egy t van a kezdet szó végén.. ("bár nem kezdet olyan jól")