Berta Sándor
Az Amazon Echón is elérhető lesz az Apple Music
A két társaság tovább erősíti az együttműködését.
November közepén derült ki, hogy az Apple és az Amazon megállapodott egymással arról, hogy a kereskedelmi konszern az eddiginél sokkal több Apple-eszközt fog értékesíteni. A kínálatban eddig csak Mac számítógépek és Beats márkájú fejhallgatók szerepeltek. A jövőben viszont a kooperáció részeként az Amazon az Amerikai Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Japánban és Indiában is fogja árulni a következő hetekben az iPhone, az iPad, az Apple Watch és más készülékeket. Az értékesített modellek között lesznek az új iPad Pro, az iPhone XR és XS, valamint az Apple Watch 4. A kínálatból hiányozni fog ugyanakkor a HomePod hangszóró, ami az Amazon Echo és az Alexa beszédasszisztens vetélytársa.
Most az Amazon a saját blogjában bejelentette, hogy december 17-től az Apple Music előfizetői az Echo hangszórókon keresztül is teljes mértékben elérhetik az Apple Music kereken 50 millió zeneszámot tartalmazó kínálatát, éppúgy, ahogy az Amazon Music és a Spotify Premium esetében is. Az ügyfeleknek lehetőségük lesz többek között arra, hogy egyetlen zeneszámot, egy előadó összes dalát, esetleg egy teljes zenei albumot vagy egy tetszőleges zenei lejátszási lista tartalmát meghallgassák az Alexa segítségével. Emellett lehetővé válik az Apple Beats 1 ajánlatának és a szolgáltatáson keresztül elérhető rádióállomások műsorának a meghallgatása.
Ahhoz, hogy az Apple Music halható legyen egy Echo hangszórón, aktiválni kell azt vagy az Alexa alkalmazásában vagy egy Apple Music-paranccsal. Az Amazon terméke csupán a második beszédvezérlésű hangszóró, amelyen az Apple Music elérhető lesz. Miután az óriáscég Echo-eszközökről írt, ezért más Alexa-kompatibilis hangszórókba, például a Sonos One készülékbe, a támogatás aligha kerül majd bele.
November közepén derült ki, hogy az Apple és az Amazon megállapodott egymással arról, hogy a kereskedelmi konszern az eddiginél sokkal több Apple-eszközt fog értékesíteni. A kínálatban eddig csak Mac számítógépek és Beats márkájú fejhallgatók szerepeltek. A jövőben viszont a kooperáció részeként az Amazon az Amerikai Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Japánban és Indiában is fogja árulni a következő hetekben az iPhone, az iPad, az Apple Watch és más készülékeket. Az értékesített modellek között lesznek az új iPad Pro, az iPhone XR és XS, valamint az Apple Watch 4. A kínálatból hiányozni fog ugyanakkor a HomePod hangszóró, ami az Amazon Echo és az Alexa beszédasszisztens vetélytársa.
Most az Amazon a saját blogjában bejelentette, hogy december 17-től az Apple Music előfizetői az Echo hangszórókon keresztül is teljes mértékben elérhetik az Apple Music kereken 50 millió zeneszámot tartalmazó kínálatát, éppúgy, ahogy az Amazon Music és a Spotify Premium esetében is. Az ügyfeleknek lehetőségük lesz többek között arra, hogy egyetlen zeneszámot, egy előadó összes dalát, esetleg egy teljes zenei albumot vagy egy tetszőleges zenei lejátszási lista tartalmát meghallgassák az Alexa segítségével. Emellett lehetővé válik az Apple Beats 1 ajánlatának és a szolgáltatáson keresztül elérhető rádióállomások műsorának a meghallgatása.
Ahhoz, hogy az Apple Music halható legyen egy Echo hangszórón, aktiválni kell azt vagy az Alexa alkalmazásában vagy egy Apple Music-paranccsal. Az Amazon terméke csupán a második beszédvezérlésű hangszóró, amelyen az Apple Music elérhető lesz. Miután az óriáscég Echo-eszközökről írt, ezért más Alexa-kompatibilis hangszórókba, például a Sonos One készülékbe, a támogatás aligha kerül majd bele.