Ötvös Tibor

Visszatér a Command & Conquer

A Rivals nem éppen az a C&C játék, amit a rajongók vártak és az EA is belátta ezt.

A Command & Conquer franchise 1995-ben indult el világhódító útjára és alapvetőn határozta meg a '90-es évek játékvilágát. Sajnos mára már nevetség tárgya lett a játék, főleg a Rivals bejelentése után, ami egy mobilos próbálkozás a kiadó részéről. Ennek fogadtatása cseppet sem volt pozitív, a legtöbb játékos már előre leírta magában a projektet és persze ismét felmerült, hogy a Remasterek korában vajon miért nem tér vissza a Red Alert vagy a Tiberian Sun.

Nos, számukra jó hír, hogy ma hivatalos közleményben jelentette be a széria egyik alkotója, Jim Vessella, hogy a sorozat elindulásának 25. évfordulója alkalmából felújítják a klasszikus részeket. Hogy pontosan melyik epizódokról van szó, azt nem tudni, de ha a sikert tekintjük, akkor a Red Alert első két része illetve a Tiberium vonal pár fejezete is elkészülhet. És ha nagyon merész a kiadó, akkor a Renegade, az FPS rész is bekerülhet eme csomagba.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • wraithLord #15
    Én sem rajongok nagyon a PvP-ért RTS esetén, mert az ember és a gép ellenfél tök más játékmenetet és stratégiát követel... Az ember elleni játékra pedig főleg az ügyeskedés, az egységek, épületek, képességek "nem rendeltetésszerű" használata jellemző, ami számomra illúzióromboló. De persze van amikor ahhoz van kedvem.
    PvP-t jobban szeretek körökre osztott stratégiában játszani, ha már stratégiai játék.
  • mrzed001 #14
    Ó, nyomtuk mi is egymás ellen is.
    Volt, hogy 4x1 (mindenki mindenki ellen), én meg az egyik leggyengébb Toxinnal védtem az együttes támadásukat (lézer, air, tank).
    De a vége mindig sértődés volt.
    Ezért jobb a coop gép ellen. No meg azért, mert az csapatjátékra nevel. A magányos rémbók gyorsan halnak.

    Illetve pár éve nekiálltam, hogy megszerezzem a legdurvább medált: a győzz le minden pályán maxi számú maxi keménységű ellenfelet.
    És én még turbóztam is a dolgon, hogy az ellenfeleknek ráadásul egy csapatba is kell lennie (viszont én választom az ellenfél típusát).
    Van pár pálya ami lefagy, azzal nem tudok mit tenni (gyári is).
    Azokon felül már megvan az összes 8-7-6-5 fős gyári, és vagy 4x annyi user made pálya is.
    Unalmamban már a 4-eset nyomom ...
  • Mosdatlanfalusi #13
    Emlékszem, haverok majd' meg őrültek, amikor lan előtt egy héttel benyögtem a nagy "de mivel játszunk majd?" tanakodásban, hogy RA2-höz van lan patch :D Azért van egy feelingje, amikor hét hangszórópárból hallod, hogy "Kirov Reporting" XD
    Szóval ezek az arcade stratégiák hihetetlenül szórakoztatóak akár egymás ellen, akár gép ellen (coopban is!), nem kell a részecskeszimuláció-szintű részletesség a mechanizmusokba, egyszerűen legyen hangulatos, pörgős, jól átlátható és kezelhető. Ezt mind megadta a széria a 3. résszel bezárólag.
  • leeloodallas #12
    "Az egymás elleni csatáknak nem látom sok értelmét. "

    Akkor csak a lényege nem jött át... :)

    Olyan csatákat toltunk egymás ellen, hogy azt elképzelni is nehéz, nemhogy elmondani. És már akkor kezdődött a harc, amikor még egy hét volt a lanig, mert egész nap azon agyaltunk, hogy melyik néppel legyünk 1v1-ben, 2v2-ben, vagy épp 3v3-ban - bár utóbbira sajna nemigen volt példa.
    Ilyet sem előtte, sem utána egy játékkal sem éreztünk.
  • leeloodallas #11
    Helyettesítsd be be a mondatodban a "generals" helyére bármelyik C&C játékot és írd le nekünk...
  • leeloodallas #10
    Hát ez a videó egy életre elvette a kedvem... Ez kb. egy közepesen szar Total Annihilation-klón. A Generals-szal, pláne a Zero Hour-rel nálam nem egy ligában játszanak.
    Igen, a ZH-nak volt pár nagyon idegesítő hibája a multis részen, de ettől még "Best Ever". Nagyon remélem, hogy ez is benne lesz a szórásban, ha már remake-elnek.
  • mrzed001 #9
    Jaja, ez az.
    A Zero Hour alatt már a core2duo proci cserénél azt vettük észre, hogy a pályák (2 humán vs 6 AI, 3vs5) amiket nyögvenyelősen de levertünk, hirtelen már nem tudjuk. Zsír ujj trükkökkel ált elő az AI.
    De i7 cserénél is volt egy ugrás, bár nem annyira durva mint Core2-nél.
    Sőt, készült hozzá AI Patch.
    Azzal, és i7-es géppel pedig már annyira durva, hogy 1-1 csata 3-5 óra alatt ha megvan (és nem accesviolázik vagy deszinkronhibázik előtte, amit sajnos túl sűrűn tesz)
  • Kissssss0 #8
    jah persze... majd pont nekiállnak egy 10+ éves játékot helyrepofozni néhány tucat ember kedvéért akik még mindig generalsnál vannak leragadva.
  • Mosdatlanfalusi #7
    Ez, vagy a C&C 3 volt az a rész, amelyik az újabb kori, magasabb teljesítményű processzorokkal brutálisan skálázta az AI képességeit?
    Remélem egy remasterben azért nem hagyják ki a mikrotranzakciókat sem, úgy igazi az EA életérzés!
  • jkedzs #6
    ok