MTI
Pécsen bővíti informatikai központját az Aldi
Önálló cégbe szervezi és új, Pécsen nyíló irodája révén tovább növeli informatikai támogatási központját az ALDI.
Az ALDI International IT Services Kft. Magyarországról támogatja majd többek közt az ALDI Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését és biztosítja mintegy 3700 európai ALDI-üzlet informatikai rendszereinek zavartalan működését. Biatorbágyon 2013. januárjában kezdte el működését az ALDI Dél vállalatcsoport európai üzleteinek informatikai támogatását végző IT-központ. A magyarországi áruházakat üzemeltető ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. keretén belül létrehozott osztály működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott első szintű, úgynevezett first-level informatikai támogatást mintegy 3300 európai ALDI-üzletnek.
Az osztály által nyújtott szolgáltatás az áruházak rendeltetésszerű működéséhez szükséges informatikai berendezésekre és alkalmazásokra terjedt ki. Az elmúlt öt év során a first-level informatikai támogatás a második és a harmadik szintű, mélyebb informatikai ismereteket igénylő támogatással, majd további lépésben a vásárlóknak nyújtott ügyfélszolgálati feladatokkal kapcsolatos szolgáltatások ellátásával bővült, így a kezdetben 40 fővel működő osztály mára már közel 100 szakembernek biztosít munkát és sokrétű karrierlehetőséget.
Az ALDI Dél cégcsoport rendkívül elégedett a Magyarországról kapott informatikai szolgáltatás kiváló minőségével, ezért úgy döntött, hogy itt hozza létre globális informatikai támogatási központjának egyik részét. A magyarországi service desk legfőképp első, de bizonyos esetekben második szintű informatikai támogatást nyújt majd az ALDI Dél vállalatcsoport leányvállalatai számára az új vállalatirányítási rendszer üzemeltetése során, amely a beszerzés, az üzletek üzemelése, a logisztika és a készletgazdálkodás mellett a pénzügy és a könyvelés területén is hatékonyan kiszolgálja majd az áruházláncot. A támogatást a vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelven végzik.
A hatékonyabb informatikai segítségnyújtás és az ALDI Dél jövőbeni növekedésének még optimálisabb biztosítása érdekében az informatikai támogatási tevékenység az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.-ből új cégbe, az ALDI International IT Services Kft.-be kerül át. Az új társaság a biatorbágyi központ mellett második szolgáltató központot is nyit Pécsett, így a tervek szerint legalább 50 új munkahelyet hoz létre a Dél-Dunántúlon. A pécsi iroda örömmel várja az emelt felhasználói szintű informatikai ismeretekkel és folyékony idegennyelv-tudással rendelkező pályázók jelentkezését. Az állásinterjúkra idén márciusban kerül sor, és áprilisban már meg is kezdődik az első pécsi dolgozók betanítása.
Az ALDI International IT Services Kft. Magyarországról támogatja majd többek közt az ALDI Dél vállalatcsoport új informatikai rendszerének üzemeltetését és biztosítja mintegy 3700 európai ALDI-üzlet informatikai rendszereinek zavartalan működését. Biatorbágyon 2013. januárjában kezdte el működését az ALDI Dél vállalatcsoport európai üzleteinek informatikai támogatását végző IT-központ. A magyarországi áruházakat üzemeltető ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. keretén belül létrehozott osztály működésének kezdetén magyar, német és angol nyelven nyújtott első szintű, úgynevezett first-level informatikai támogatást mintegy 3300 európai ALDI-üzletnek.
Az osztály által nyújtott szolgáltatás az áruházak rendeltetésszerű működéséhez szükséges informatikai berendezésekre és alkalmazásokra terjedt ki. Az elmúlt öt év során a first-level informatikai támogatás a második és a harmadik szintű, mélyebb informatikai ismereteket igénylő támogatással, majd további lépésben a vásárlóknak nyújtott ügyfélszolgálati feladatokkal kapcsolatos szolgáltatások ellátásával bővült, így a kezdetben 40 fővel működő osztály mára már közel 100 szakembernek biztosít munkát és sokrétű karrierlehetőséget.
Az ALDI Dél cégcsoport rendkívül elégedett a Magyarországról kapott informatikai szolgáltatás kiváló minőségével, ezért úgy döntött, hogy itt hozza létre globális informatikai támogatási központjának egyik részét. A magyarországi service desk legfőképp első, de bizonyos esetekben második szintű informatikai támogatást nyújt majd az ALDI Dél vállalatcsoport leányvállalatai számára az új vállalatirányítási rendszer üzemeltetése során, amely a beszerzés, az üzletek üzemelése, a logisztika és a készletgazdálkodás mellett a pénzügy és a könyvelés területén is hatékonyan kiszolgálja majd az áruházláncot. A támogatást a vállalat szakemberei a magyar mellett német, angol, olasz, szlovén és francia nyelven végzik.
A hatékonyabb informatikai segítségnyújtás és az ALDI Dél jövőbeni növekedésének még optimálisabb biztosítása érdekében az informatikai támogatási tevékenység az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.-ből új cégbe, az ALDI International IT Services Kft.-be kerül át. Az új társaság a biatorbágyi központ mellett második szolgáltató központot is nyit Pécsett, így a tervek szerint legalább 50 új munkahelyet hoz létre a Dél-Dunántúlon. A pécsi iroda örömmel várja az emelt felhasználói szintű informatikai ismeretekkel és folyékony idegennyelv-tudással rendelkező pályázók jelentkezését. Az állásinterjúkra idén márciusban kerül sor, és áprilisban már meg is kezdődik az első pécsi dolgozók betanítása.