Szekeres Viktor

Dugiban megvolt az új Cloverfield-film premierje itthon is - itt az előzetes

Már mindenki megnézheti a The Cloverfield Paradoxot.

Amerikában magyar idő szerint hétfőn, fél órával éjfél után vette kezdetét az NFL, az amerikai futball bajnokság nagydöntője, a Super Bowl, hogy a meccs óriási touchdown párbajt hozva, több, mint egy tucat SB-rekordot megdöntve az utolsó másodpercig kiélezett maradjon. Ahogy az lenni szokott, a meccs alatt hatalmas összegekért lehet reklámot vásárolni, idén az NBC csatorna körülbelül 5,5 millió dollárért adta a műsoridő 30 másodpercét, így legtöbben igazán igyekeztek kitenni magukért. A Netflix tavaly a Stranger Things 2. évadának előzetesével durrantott nagyot, az idei évre viszont igazi gamechanger húzást tartogattak.


Ugyanis nem elég, hogy bemutatták a meccs alatt az eddig God's Particle címen emlegetett új Cloverfield-film előzetesét, de azt is közölték a meccset nézőkkel, hogy a Super Bowl után lesz a premierje a filmnek a Netflixen. Szóval ennyit az április mozis premierről, igaznak bizonyultak azok a sajtóhírek, melyek szerint a Netflix megvette a Paramounttól a filmet, és kvázi nulla reklámmal, minden kampány nélkül be is mutatta. A kérdés, hogy jó is lett-e a gerilla módszerekkel kilőtt film?

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)