Ötvös Tibor

Feltámadhat a Prince of Persia

Jordan Mechner, a Prince of Persia megalkotója dolgozik a sorozat feltámasztásán.

Kevés olyan sorozat van a játékvilágban, mely évtizedeken és ezzel együtt generációkon átívelve volt képes rajongókat szerezni maguk számára. Jordan Mechner a Prince of Persia sorozattal egy ilyen franchise-t hozott létre. Az 1989-es első részt két másik követte, majd a Sands of Time alapjaiban újította meg a sorozatot, hogy aztán 2008-ban ismét megpróbálkozzanak egy feltámasztással. A 2010-es, The Forgotten Sands alcímet kapott fejezet óta nagy a csend, de ezt sokan az Assassin's Creed megjelenésének tudták ezt be.

Ám ma Mechner egy kérdésre válaszolva elárulta, hogy pár munkatársával gőzerővel dolgoznak azon, hogy ismét visszatérhessen a széria. Persze azt nem tudni pontosan, hogy hogyan halad eme törekvése és a Ubisoft mennyire hajlik a dologra. Én személyesen szívesen látnám, ha a Call of Duty mintájára egyik évben egy Assassin's Creed, a másikban pedig egy Prince of Persia érkezne a kiadótól. Így mindkét sorozatnak lenne ideje pihenni és új dolgokat kikísérletezni.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • molnibalage83 #4
    A TR egy single player advanture TPS, szóval kb. leszarom a multiját...
  • Ender Wiggin #3
    A PoP mindegyik része dögnehéz. Ez az egyik vonzerejük, hogy egy kőkemény ügyességi játék, ami csakúgy, mint a régi TR, elsősorban puzzle (amiben van némi harc). Ebben volt érdekes újítás, hogy a 2008-as játékban volt egy partner, és csak vele lehetett megcsinálni az ugrásokat illetve a bossfightokat. A legutolsó meg gondolom a film promója volt csupán, de eltekintve az örökös problémától, a sokszor lehetetlen kameraszögektől, az is szinte makulátlan PoP-élményt adott.

    Nem játszottál a régi TR-ekkel, így aztán nem csoda, hogy a fost isteníted, aminek semmi köze hozzá, mert csupán egy Arkham Asylum-, Assassin's Creed-, Gears of War-, Uncharted-, Splinter Cell-klón volt, ami szégyen (a régi játékokat mások utánozták, az új meg másokat utánoz). Ráadásul bugos is, és a multija a legszánalmasabb szerencsétlenség, amit valaha volt szerencsém kipróbálni.

    És persze a főhős... 15 év alatt felépítették a karaktert, aki gyerekkorától képezve magát lett, az ami, ebben a fosban meg (ami tele volt logikai bukfencekkel, mármint az első új TR) egy kis semmilyen okostojás, aki egyszer eszik, egyszer nyilazik és ettől hip-hop gyilkológép lesz belőle. És sehol a puzzle-ok, csak a gyilkolás és agyolvasztó quick time eventek. És igen, nem vagy egyedül, a mai játékosoknak ennyi elég.
  • molnibalage83 #2
    Hóóóóóóóóóóó...

    Akkor lássuk én mit tapasztaltam.

    Az új PoP első része tetszett bár végigvinni soha nem tudtam, mert a palota oldalán ugrándozós résznél a vége előtt nem sokkal, amikor kizoomol egy helyen soha nem tudtam leérni olyan elbaszottan fogadta a parancsoakat. Ennek ellenére tetszett.

    A második rész meg annyira unalas és szar volt (a zenét kikapcsoltam annyira nem tetszett az a fos zúzás), hogy néhány óra után feladtam. Már cask rókabőr volt a játékmenet, a történetért nem érte meg végigszenevdni. Meg valami 2k-ért vettem meg dobozosan a 3 részt egyben. Azóta sem néztem felé.

    Ez volt a PoP.

    Az új TR meg nekem tetszett és ezzel nem vagyok egyedül szeritnem. (Egyetlen korábbi TR-rel sem játszottam.) A RoTR már kevésbé. Szebb és nagyobb volt, mint az első rész, de jobbnak nem mondanám sem történetben sem hangulatban. Grafikailag viszont olyan, hogy magam alá piszkítottam szinte. A 3. részét - ha lesz - csak "becsületből" tolom majd le. A 2013 TR volt az első játék, aminek végigjátszását screenshotokkal dokumentáltam a legszebb és emlékezetesebb helyeken. Azért ez nálam mond valamit... Konkrétan annyira bejött a stílus, hogy a történet és maga az egész miatt egyszer sanszosan még PS4-et is veszek és akkor végigtlom az Unchartedet és a Last of Us 1-2-őt.
  • Ender Wiggin #1
    ahhoz, hogy ez újra sikeres legyen, sajnos szakítani kell a lineáris ügyességi puzzle szerkezettel. ma inkább baromságokra van igény (lásd feltámasztott tomb raider). amúgy meg az AC-modell épphogy rossz, mert kritikán aluli, kaptafára készülő és befejezetlen termékeket adnak 60 euróért évente.
    Utoljára szerkesztette: Ender Wiggin, 2018.01.11. 15:15:18