Berta Sándor
Új márkanevet kapnak az LG okos termékei
A dél-koreai gyártó egységes márkajelölést vezet be a mesterséges intelligenciára épülő eszközeire és szolgáltatásaira.
Az LG Electronics elindította a ThinQ projektet, amelynek keretében 2018-tól egységesen fogja jelölni azokat az okostermékeket, háztartási berendezéseket, szórakoztató elektronikai készülékeket, megoldásokat, szolgáltatásokat és kezdeményeseket, amelyek a mesterséges intelligenciához kötődnek majd. A ThinQ termékeket és szolgáltatásokat ellátják tanulási képességgel és képesek lesznek egymással kommunikálni. Ennek során a partnerek különböző mesterséges intelligencia platformjait és az LG által kifejlesztett DeepThinQ technológiát is alkalmazni fogják.
A mesterséges intelligencia kezdeményezések alapjait az LG már az idei Consumer Electronics Show keretében lerakta, amikor bevezette a DeepThinQ-t és bejelentette, hogy mindegyik idei prémium kategóriás termékébe integrálja a WiFi-t. Júniusban a társaság megnyitotta a szöuli mesterséges intelligencia laboratóriumát azzal a céllal, hogy a kapcsolódó kutatásait olyan technológiákban egyesítse, amelyek képesek felismerni a beszédtartalmakat, a képeket és a videókat, valamint szenzorokat használnak arra, hogy intelligens következtetéseket vonjanak le a megszerzett adatokból és azokból tanuljanak. A létesítmény munkatársai már részt vettek a világ első öntanuló klímaberendezésének, továbbá intelligens hűtőszekrényeknek, mosógépeknek és robotporszívóknak a kifejlesztésében.
Han Chang-hee, az LG Globális Marketingközpontjának vezetője kijelentette, hogy a ThinQ márkajelölésnek kell egyértelművé tennie, hogy a társaság intelligens termékei a felhasználót állítják a középpontba azért, hogy egyszerűbbé tegyék az életüket. Úgy véli, a mesterséges intelligencia a következő technológiai határ és a háztartási berendezések, valamint a szórakoztató elektronika területének vezető vállalataként különösen nagy felelősséggel tartoznak azért, hogy a mesterséges intelligenciát hozzáférhetőbbé és kevésbé fenyegetőbbé tegyék.
Az LG az új mesterséges intelligencia termékeit a 2018. január 9. és 12. között megrendezendő Consumer Electronics Show keretében mutatja be.
Az LG Electronics elindította a ThinQ projektet, amelynek keretében 2018-tól egységesen fogja jelölni azokat az okostermékeket, háztartási berendezéseket, szórakoztató elektronikai készülékeket, megoldásokat, szolgáltatásokat és kezdeményeseket, amelyek a mesterséges intelligenciához kötődnek majd. A ThinQ termékeket és szolgáltatásokat ellátják tanulási képességgel és képesek lesznek egymással kommunikálni. Ennek során a partnerek különböző mesterséges intelligencia platformjait és az LG által kifejlesztett DeepThinQ technológiát is alkalmazni fogják.
A mesterséges intelligencia kezdeményezések alapjait az LG már az idei Consumer Electronics Show keretében lerakta, amikor bevezette a DeepThinQ-t és bejelentette, hogy mindegyik idei prémium kategóriás termékébe integrálja a WiFi-t. Júniusban a társaság megnyitotta a szöuli mesterséges intelligencia laboratóriumát azzal a céllal, hogy a kapcsolódó kutatásait olyan technológiákban egyesítse, amelyek képesek felismerni a beszédtartalmakat, a képeket és a videókat, valamint szenzorokat használnak arra, hogy intelligens következtetéseket vonjanak le a megszerzett adatokból és azokból tanuljanak. A létesítmény munkatársai már részt vettek a világ első öntanuló klímaberendezésének, továbbá intelligens hűtőszekrényeknek, mosógépeknek és robotporszívóknak a kifejlesztésében.
Han Chang-hee, az LG Globális Marketingközpontjának vezetője kijelentette, hogy a ThinQ márkajelölésnek kell egyértelművé tennie, hogy a társaság intelligens termékei a felhasználót állítják a középpontba azért, hogy egyszerűbbé tegyék az életüket. Úgy véli, a mesterséges intelligencia a következő technológiai határ és a háztartási berendezések, valamint a szórakoztató elektronika területének vezető vállalataként különösen nagy felelősséggel tartoznak azért, hogy a mesterséges intelligenciát hozzáférhetőbbé és kevésbé fenyegetőbbé tegyék.
Az LG az új mesterséges intelligencia termékeit a 2018. január 9. és 12. között megrendezendő Consumer Electronics Show keretében mutatja be.