Berta Sándor
Új napra ébredt a Logitech
A cég történetének legnagyobb átalakulása zajlott le: lecserélték a logót, a dizájnt, színeket váltottak, valamint egy új márkát is életre hívtak.
Lezajlott a Logitech történetének legnagyobb átalakítása, amelyet a vállalat a blogjában és a honlapján is meghirdetett. Miközben a blog már teljesen az új dizájnban és az új logóval látható, addig a hivatalos portálon csupán az alkalmazott sárga fejléc utal a változásokra. A társaság elkészített egy rövid videót is, amely bemutatja, hogy milyen módon alakult át.
Az új külalakért Alastair Curtis felel, aki 1995 és 2009 között a Nokiánál szintén a dizájnrészlegen dolgozott. 2000-ben a dizájnért felelős menedzser lett, majd 2004 elején Észak-Amerikában töltötte be ezt a pozíciót. 2006 tavaszáig dizájnvezetőként és a mobiltelefon-részlegért felelős alelnökként dolgozott, majd 2009-ben kinevezték az egész Nokia dizájnfőnökévé és alelnökévé. A szakember 2013 júliusától tartozik a Logitech kötelékébe.
A kiadott közlemény szerint két éve készítik elő a lépést, és egyben termékinnovációs szempontból is fel akarták vele rázni a céget. Bátor színekre és minialista kinézetre számíthatunk. A klasszikus perifériák - például az egerek és a billentyűzetek - továbbra is kiemelt helyen fognak szerepelni a Logitech kínálatában, ugyanakkor a dizájn az eddiginél sokkal nagyobb szerepet játszik majd a termékeknél és ez lesz a fő elem számos területen, például a márkaidentitásnál. "A jövőben bármit is teszünk, annak a design lesz a középpontjában. A termékeink hosszú utat tettek meg napjainkig, most pedig ideje, hogy a márkát is elindítsuk egy új úton". - mondta el Bracken Darrell, a Logitech elnök-vezérigazgatója.
A módosítások érintik a csomagolásokat és a kiskereskedelmi értékesítést is. Az új márka a Logi, amelynek első termékei már hamarosan elérhetők lesznek és amelyet az új kategóriákhoz terveztek, emellett természetesen megmarad a Logitech márka is.
Lezajlott a Logitech történetének legnagyobb átalakítása, amelyet a vállalat a blogjában és a honlapján is meghirdetett. Miközben a blog már teljesen az új dizájnban és az új logóval látható, addig a hivatalos portálon csupán az alkalmazott sárga fejléc utal a változásokra. A társaság elkészített egy rövid videót is, amely bemutatja, hogy milyen módon alakult át.
Az új külalakért Alastair Curtis felel, aki 1995 és 2009 között a Nokiánál szintén a dizájnrészlegen dolgozott. 2000-ben a dizájnért felelős menedzser lett, majd 2004 elején Észak-Amerikában töltötte be ezt a pozíciót. 2006 tavaszáig dizájnvezetőként és a mobiltelefon-részlegért felelős alelnökként dolgozott, majd 2009-ben kinevezték az egész Nokia dizájnfőnökévé és alelnökévé. A szakember 2013 júliusától tartozik a Logitech kötelékébe.
A kiadott közlemény szerint két éve készítik elő a lépést, és egyben termékinnovációs szempontból is fel akarták vele rázni a céget. Bátor színekre és minialista kinézetre számíthatunk. A klasszikus perifériák - például az egerek és a billentyűzetek - továbbra is kiemelt helyen fognak szerepelni a Logitech kínálatában, ugyanakkor a dizájn az eddiginél sokkal nagyobb szerepet játszik majd a termékeknél és ez lesz a fő elem számos területen, például a márkaidentitásnál. "A jövőben bármit is teszünk, annak a design lesz a középpontjában. A termékeink hosszú utat tettek meg napjainkig, most pedig ideje, hogy a márkát is elindítsuk egy új úton". - mondta el Bracken Darrell, a Logitech elnök-vezérigazgatója.
A módosítások érintik a csomagolásokat és a kiskereskedelmi értékesítést is. Az új márka a Logi, amelynek első termékei már hamarosan elérhetők lesznek és amelyet az új kategóriákhoz terveztek, emellett természetesen megmarad a Logitech márka is.