SG.hu
15 éves a Vatera
A Vatera az elkövetkező hetekben is számos, az eladók és vásárlók igényeire alapján meghatározott fejlesztésekre készül, melyek az oldalt és annak működését áramvonalasabbá teszik.
Közel 2,7 millió regisztrált felhasználó, 145,3 milliárd átmenő forgalom, 33 millió eladott termék, számos hazai és nemzetközi díj - írja a cég közleménye az elmúlt 15 évről a számok nyelvén. Míg indulása első évében, 2000-ben csupán 701 felhasználót regisztrált az oldal, ma már közel 2,7 milliós felhasználói tábornak örülnek. Ennek köszönhetően havonta 350.000 termék talál új gazdára a piactéren, ami percenként több, mint 10 sikeres vásárlást jelent.
A lapletöltések számát tekintve a Vatera a Medián mérései alapján 2014. decemberben a magyarországi weboldalak toplistájának 6. helyén állt. A Gemius nemrég publikált hivatalos kutatása szerint 2014-ben a hazai internetezők válaszai alapján, a legkedveltebb e-kereskedelmi weboldal a Vatera volt. A sajtóanyag szerint a Vaterán jelenleg is 3 millió termék található, ami még annál is több, mint a hamarosan bezárásra kerülő Olx.hu oldalon volt.
A vásárlók és az eladók értékelést adnak egymásról minden vásárlás után, így az oldalon vásárló akkor is pontosan tudja, kivel készül üzletet kötni, ha az eladó messze lakik tőle és még sohasem találkozott vele. Emellett a megbízható eladók számára az összegyűjtött pozitív értékelések még hatékonyabb eladást jelentenek.
„A Vatera 15 éve alatt nagyon sokat változott a magyar online piac, oldalak jöttek, mentek, nem ritkán váratlan fordulatokat okozva a piacon, és nincs ez másként 2015-ben sem. Az Olx.hu oldal hamarosan bekövetkező bezárásával a hazai internetes piac lényegesen átalakul, kevesebbet fogunk apróhirdetési oldalakat látni a TV-ben, reklámokban. Számos, az OLX-et nagyon kedvelő felhasználó kényszerül döntés elé, mostantól már lényegileg csak két nagynak mondható oldal, a Vatera és a Jófogás marad, kérdés, hogy ebben a helyzetben melyiket választják. A két oldal működési modellje sok ponton különbözik egymástól, és mindkettőnek megvannak a maga előnyei, így a korábbi OLX felhasználók el tudják dönteni, hogy mikor melyiket érdemes igénybe venni” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. ügyvezető igazgatója.
Közel 2,7 millió regisztrált felhasználó, 145,3 milliárd átmenő forgalom, 33 millió eladott termék, számos hazai és nemzetközi díj - írja a cég közleménye az elmúlt 15 évről a számok nyelvén. Míg indulása első évében, 2000-ben csupán 701 felhasználót regisztrált az oldal, ma már közel 2,7 milliós felhasználói tábornak örülnek. Ennek köszönhetően havonta 350.000 termék talál új gazdára a piactéren, ami percenként több, mint 10 sikeres vásárlást jelent.
A lapletöltések számát tekintve a Vatera a Medián mérései alapján 2014. decemberben a magyarországi weboldalak toplistájának 6. helyén állt. A Gemius nemrég publikált hivatalos kutatása szerint 2014-ben a hazai internetezők válaszai alapján, a legkedveltebb e-kereskedelmi weboldal a Vatera volt. A sajtóanyag szerint a Vaterán jelenleg is 3 millió termék található, ami még annál is több, mint a hamarosan bezárásra kerülő Olx.hu oldalon volt.
A vásárlók és az eladók értékelést adnak egymásról minden vásárlás után, így az oldalon vásárló akkor is pontosan tudja, kivel készül üzletet kötni, ha az eladó messze lakik tőle és még sohasem találkozott vele. Emellett a megbízható eladók számára az összegyűjtött pozitív értékelések még hatékonyabb eladást jelentenek.
„A Vatera 15 éve alatt nagyon sokat változott a magyar online piac, oldalak jöttek, mentek, nem ritkán váratlan fordulatokat okozva a piacon, és nincs ez másként 2015-ben sem. Az Olx.hu oldal hamarosan bekövetkező bezárásával a hazai internetes piac lényegesen átalakul, kevesebbet fogunk apróhirdetési oldalakat látni a TV-ben, reklámokban. Számos, az OLX-et nagyon kedvelő felhasználó kényszerül döntés elé, mostantól már lényegileg csak két nagynak mondható oldal, a Vatera és a Jófogás marad, kérdés, hogy ebben a helyzetben melyiket választják. A két oldal működési modellje sok ponton különbözik egymástól, és mindkettőnek megvannak a maga előnyei, így a korábbi OLX felhasználók el tudják dönteni, hogy mikor melyiket érdemes igénybe venni” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. ügyvezető igazgatója.