SG.hu
Mindent görbe kijelzővel akar eladni az LG
A cég megpróbálja a lehető legtöbbet kipréselni a technológiából, mielőtt az olcsó távol-keleti riválisok betörnének a piacra.
A vállalat Budapesten is bemutatta ívelt telefonja, a Flex második generációját. Piro Péter értékesítési vezető szerint sikersorozatuk a G2-vel kezdődött, és büszkén közölte, hogy nemrég a tavalyi év Androidos okostelefonjának a G3-mat választották. Ismertetése szerint a Flex 2-nek az innováció bemutatásában van szerepe, irányt mutat a többi termék számára.
"Elődje egy hat collos készülék volt, egy évvel ezelőtt hoztuk a piacra. Nagyon nagy volt, óriási, nem fért bele az ember kezébe. A második generáció az általa bemutatott innovációkat lejjebb húzza a zászlóshajó termékek irányába, tehát inkább egy high-end készülékről van szó. A Flex Magyarországon csak minimális mennyiségben volt elérhető, de az utód formavilága és ár-érték aránya sokkal kedvezőbb, így a mobilszolgáltatók kínálatába is bekerül nagyszabású marketing-kommunikáció kíséretében. Ugyanaz a méret, mint a G3, sokkal jobban kézreáll" - mondta Piro Péter. Közlése szerint az 5,5 collos telefon a Telenor kínálatában lesz kapható e hónap végétől ajándék Bluetooth fejhallgatóval, kártyás konstrukcióban 174 ezer forintért.
Előadásában bemutatta, hogy a telefonok mikrofonja a közelmúltig mindig is a száj előtt volt, tehát a mostanában jellemző nagy kijelzős, szabályos téglalap alakú forma nevezhető eltérésnek a trendtől. "Az operátorok globális találkozókon választják ki a forgalmazandó termékeket. Volt szerencsém egy ilyenen ott ülni. Ez úgy történik, hogy minden gyártó hozza a 10-20 darab készülékét és végigmegy a teljes portfolió a kezeken, akik elbírálják, hogy az nekik tetszik vagy nem tetszik. Ott lehetett látni, hogy ezek a vezető- és középkategóriás termékek mindegyike téglalap alakú, nagy fekete felülettel. Továbbadták, továbbadták, és aztán jött a Flex 2, ahol már fölcsillant a szem, mert más formája van, máshogy néz ki, mint egy hagyományos telefon. Szerintem ez az innovatív irány kifizetődő. Valószínűleg a végfelhasználók ezt még nem érzik, mert nem unják a téglalapot, mert ez egy újdonság nekik valahol, de az operátorok, illetve mi, akik ebben az iparágban dolgozunk szerintem egy kicsit előrébb látunk." - fejtette ki az értékesítési vezető.
Klikk a képre a nagyobb változathoz
A Flex 2 vásárlóknak egy prémium szolgáltatást is nyújtanak majd: ha az megsérül, évente egyszer díjmentesen javítják, szervizbe járás nélkül, azaz a futárjuk hozza-viszi a telefont. Terveik szerint a jövőben ezt a szolgáltatást más vezető mobil termékeikre is ki fogják terjeszteni. Kitért a már ismert egyéb funkciókra is, mint a lézeres kamera, önjavító hátlap és az apróbb szoftveres újítások (halványan világító értesítési sáv és a szelfik döntéssel való kiválasztása).
A középkategóriát illetően is lesznek újdonságok, igen elégedettek a szegmens eladási adataival. "A fejlesztéseket vagy teljesen, vagy bizonyos mértékben megpróbáljuk átvinni a középkategóriába. A 4,5 collos Leon LTE hátlapi gombokkal érkezik, e méret alatt viszont már nincs értelme a dolognak, mert kézzel átérjük a készüléket rendesen. Arany és ezüst színben lesz kapható, a napokban elkezdődik az értékesítése. A másik a Spirit LTE, ami viszont már az íveltséget is megkapta. Csak hangyányit ívelt, hátlapi gombos, szintén két színben lesz kapható. Az arany szín a prémium hatást igyekszik levinni a középkategóriába, kifejezetten jól néz ki." - mondta Pirlo Péter. A Magna és a Joy szintén vékonykeretű modellek lesznek, áprilisban kerülnek a boltokba.
A telefonok mellett több, korábban már bemutatott ívelt monitorról is szó esett. Itt az újdonság egy májustól kapható 29 collos példány lesz 2560x1080-as felbontással. Hosszan dicsérték a 34 collos, 21:9-es ultraszéles darabot, mely kiváló IPS kijelzője, 3440x1440 pixeles felbontása miatt valóban csodaszép látványt nyújt. A cég a végfelhasználói piac haldoklása miatt az üzleti szférába is be akar törni, mely jelen esetben egy olyan egyszerű fekete talpú görbe monitort jelent, amelynek a magassága állítható.
A vállalat Budapesten is bemutatta ívelt telefonja, a Flex második generációját. Piro Péter értékesítési vezető szerint sikersorozatuk a G2-vel kezdődött, és büszkén közölte, hogy nemrég a tavalyi év Androidos okostelefonjának a G3-mat választották. Ismertetése szerint a Flex 2-nek az innováció bemutatásában van szerepe, irányt mutat a többi termék számára.
"Elődje egy hat collos készülék volt, egy évvel ezelőtt hoztuk a piacra. Nagyon nagy volt, óriási, nem fért bele az ember kezébe. A második generáció az általa bemutatott innovációkat lejjebb húzza a zászlóshajó termékek irányába, tehát inkább egy high-end készülékről van szó. A Flex Magyarországon csak minimális mennyiségben volt elérhető, de az utód formavilága és ár-érték aránya sokkal kedvezőbb, így a mobilszolgáltatók kínálatába is bekerül nagyszabású marketing-kommunikáció kíséretében. Ugyanaz a méret, mint a G3, sokkal jobban kézreáll" - mondta Piro Péter. Közlése szerint az 5,5 collos telefon a Telenor kínálatában lesz kapható e hónap végétől ajándék Bluetooth fejhallgatóval, kártyás konstrukcióban 174 ezer forintért.
Előadásában bemutatta, hogy a telefonok mikrofonja a közelmúltig mindig is a száj előtt volt, tehát a mostanában jellemző nagy kijelzős, szabályos téglalap alakú forma nevezhető eltérésnek a trendtől. "Az operátorok globális találkozókon választják ki a forgalmazandó termékeket. Volt szerencsém egy ilyenen ott ülni. Ez úgy történik, hogy minden gyártó hozza a 10-20 darab készülékét és végigmegy a teljes portfolió a kezeken, akik elbírálják, hogy az nekik tetszik vagy nem tetszik. Ott lehetett látni, hogy ezek a vezető- és középkategóriás termékek mindegyike téglalap alakú, nagy fekete felülettel. Továbbadták, továbbadták, és aztán jött a Flex 2, ahol már fölcsillant a szem, mert más formája van, máshogy néz ki, mint egy hagyományos telefon. Szerintem ez az innovatív irány kifizetődő. Valószínűleg a végfelhasználók ezt még nem érzik, mert nem unják a téglalapot, mert ez egy újdonság nekik valahol, de az operátorok, illetve mi, akik ebben az iparágban dolgozunk szerintem egy kicsit előrébb látunk." - fejtette ki az értékesítési vezető.
Klikk a képre a nagyobb változathoz
A Flex 2 vásárlóknak egy prémium szolgáltatást is nyújtanak majd: ha az megsérül, évente egyszer díjmentesen javítják, szervizbe járás nélkül, azaz a futárjuk hozza-viszi a telefont. Terveik szerint a jövőben ezt a szolgáltatást más vezető mobil termékeikre is ki fogják terjeszteni. Kitért a már ismert egyéb funkciókra is, mint a lézeres kamera, önjavító hátlap és az apróbb szoftveres újítások (halványan világító értesítési sáv és a szelfik döntéssel való kiválasztása).
A középkategóriát illetően is lesznek újdonságok, igen elégedettek a szegmens eladási adataival. "A fejlesztéseket vagy teljesen, vagy bizonyos mértékben megpróbáljuk átvinni a középkategóriába. A 4,5 collos Leon LTE hátlapi gombokkal érkezik, e méret alatt viszont már nincs értelme a dolognak, mert kézzel átérjük a készüléket rendesen. Arany és ezüst színben lesz kapható, a napokban elkezdődik az értékesítése. A másik a Spirit LTE, ami viszont már az íveltséget is megkapta. Csak hangyányit ívelt, hátlapi gombos, szintén két színben lesz kapható. Az arany szín a prémium hatást igyekszik levinni a középkategóriába, kifejezetten jól néz ki." - mondta Pirlo Péter. A Magna és a Joy szintén vékonykeretű modellek lesznek, áprilisban kerülnek a boltokba.
A telefonok mellett több, korábban már bemutatott ívelt monitorról is szó esett. Itt az újdonság egy májustól kapható 29 collos példány lesz 2560x1080-as felbontással. Hosszan dicsérték a 34 collos, 21:9-es ultraszéles darabot, mely kiváló IPS kijelzője, 3440x1440 pixeles felbontása miatt valóban csodaszép látványt nyújt. A cég a végfelhasználói piac haldoklása miatt az üzleti szférába is be akar törni, mely jelen esetben egy olyan egyszerű fekete talpú görbe monitort jelent, amelynek a magassága állítható.