Szekeres Viktor

Itthon még mindig a reklámok miatt járunk moziba

Magyarországon még mindig az előzetesek, valamint a színészek és a készítők nevei viszik az embert a moziba.

Bár nem tudni, hogy a The Expendables - A feláldozhatók harmadik részének premier előtti netre történő kiszivárgásának mekkora negatív hatása volt a film hazai bevételi adataira, az tény, hogy a film iránti érdeklődés nem csökkent, mint oly sok országban. Ez persze valahol papírforma, hiszen itthon a folytatásfilmek, feldolgozások és rebootok mindig jóval népszerűbbek voltak az eredeti filmeknél. Stallone és társainak elvileg utolsó kalandja is az első helyen nyitott hétvégén, nagyszerűnek számító 42 685 nézővel - ez szinte pontosan megegyezik a The Expendables 2 kezdésével.

A sok 50 moziban játszott filmmel szemben a The Expendables 3 itthon csak 32 vásznon látható, így még inkább elismerés méltóbb a teljesítménye. Egyébként a hétvégi toplista második helyén is egy premierfilm végzett, a Tini nindzsa teknőcöket 50 mozi és a 3D-s, valamint az IMAX-vetítések ellenére is csak 27 495-en látták itthon négy nap alatt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • emberz #5
    A cikk szerzője, és környezete, még mindig a reklámok miatt jár moziba. A többi magyar viszont "már" a filmekért.
  • Zombee #4
    Amint elér ide, tuti megnézem. A TMNT is jó volt, és szerencsére nem csak multikban vetítik, egy ottani jegy árán megnéztük ketten.
  • GaborT28 #3
    Miért? Én csak az előzeteseket nézem meg moziba; majd a film kezdetekor kisétálok és itthon letöltöm torrentről a cam-os verziót. :D
  • bertino #2
    ja, elég érdekes gondolat :D
    nem a film miatt megy az ember moziba, hanem, hogy előtte reklámokat bámuljon, biztosan.
  • Dynamic #1
    Reklámok hatására inkább. A "miatt" elég hülyén hangzik. Szerintem senki sem azért megy, hogy reklámokat nézzen. Bár ha szándékosan ez a cím...