SG.hu

Az Elden Ring első kiegészítője egyben az utolsó is lesz

A jó hír az Elden Ring rajongók számára, hogy a játék első DLC-jére, a "Shadow of the Erdtree"-re való több mint kétéves várakozás alig néhány hónap múlva véget ér. A rossz hír az, hogy a "Shadow of the Erdtree" egyben az utolsó DLC is lesz a FromSoftware több millió példányban eladott akció-RPG-jéhez.

A kínai Zhihu oldalnak adott hosszú interjúban az Elden Ring producere, Hidetaka Miyazaki elmondta, hogy a "Shadow of the Erdtree" rengeteg olyan meglévő tartalommal bír, amelyek az eredeti játékhoz készültek, de nem fértek bele a végleges csomagba. Miyazaki elmondta, hogy a csapat úgy döntött, hogy az összes ilyen fel nem használt tartalmat egyetlen nagy kiegészítőként adják ki, nem pedig több kisebb részként, mert "ha külön-külön adnák el őket, akkor a felfedezés szabadsága és a kaland érzése csökkenne". A kérdésre, hogy mekkora lesz a DLC, mennyi időbe telik majd a játékosoknak a teljesítés Miyazaki nem válaszolt. Felidézte az emlékeit, mely szerint hazugnak nevezték, miután egy korábbi interjúban úgy becsülte, hogy az eredeti játék csak körülbelül 30 órát vesz igénybe - a "fő történet" becslések szerint inkább közelebb van a 60 órához.

Bár Miyazaki határozottan kijelentette, hogy nem tervez további Elden Ring DLC-ket, nyitva hagyta a lehetőséget további játékokra, amelyek folytathatják az Elden Ring univerzum történetét. "A FromSoftware stílusa az, hogy általában nem engedi, hogy egy franchise jövőjét könnyen lezárják, jobb, ha hagyunk néhány lehetőséget" - mondta. A FromSoftware Dark Souls-sorozatának korábbi játékai több epizodikus bővítményre osztották a kiegészítő tartalmakat a megjelenésük utáni években (bár a Bloodborne csak egyetlen DLC-t, a "The Old Hunters"-t kapta). Tavaly a Cyberpunk 2077-et fejlesztő CD Projekt Red megerősítette, hogy a "Phantom Liberty" bővítmény lesz a játék egyetlen DLC-je, mivel a cégen belül motorváltás történt.


Az interjúban Miyazaki elmondta, hogy a készülő kiegészítő szorosan illeszkedik majd az eredeti játék második felének legendás nehézségéhez. A DLC-t azzal az elvárással tervezték, hogy "a játékosoknak már kell, hogy legyen egy bizonyos tudásuk a játékról" - mondta. Azok a játékosok azonban, akik megállíthatatlan gépezetté csiszolták karaktereiket kikapcsolhatják a szintlépési rendszert, hogy egy kis plusz kihívást adjanak hozzá. Miyazaki néhány utalást is tett a cselekményről, amely olyan új karaktereket tartalmaz majd, mint St. Trina, Miquella ellenpárja, akire az eredeti játékban csak tárgynevekben utaltak. A DLC-ben szereplő legtöbb karakter teljesen új lesz a bővítményben, mondta Miyazaki, már csak azért is, mert "előfordulhat olyan helyzet, hogy a játékos megöli az NPC-t [az eredeti játékban], ami miatt nem tud megjelenni a DLC történetében".

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!